utorok 6. marca 2018

65/365

Mojej čemerici, s ktorou som sa už chválila v januári, sa darí veľmi dobre ...  Stále ju mám v kvetináči  a iba cez tuhé mrazy bola v pivnici ... Dnes sa opäť dostala na svoje miesto, na vonkajšom  schodišti ...  Do voľnej pôdy ju vysadím, keď sa viac oteplí ... Ešte nikdy som nemala kvetinu, ktorá vonku kvitne v zime ...

 Manžel dnes skončil s údením slaniny o ktorej som už tiež písala príspevok ...   Som spokojná, krásne vonia a bude čo počas letných večerov opekať nad ohňom ...  :)  Domáca chutí neporovnateľne s kupovanou ...  Veď to poznáte ...   :)


4 komentáre:

  1. Krásně Ti čemeřice kvete. Je to příjemná ozdoba stále ještě zimního času.
    Poslední fotka je o něčem jiném, ale to vyfocené potěšit umí taky :-).
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Po čemerici som vždy pokukávala v záhradníctvach, len som neverila, že ona fakt kvitne v zime. Teraz už verím :-). Pekný deň.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Laury, to je nádhera. A i ta slanina :-) Měj pěkný den.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Samé lahôdky, hihihi, aj kvietok, tiež by som ho chcela, aj slaninka!

    OdpovedaťOdstrániť