pondelok 11. júla 2016

Je sezóna nakladania uhoriek ...

...  ak nestihnete oberať často, uhorky narastú  ...  Väčšie uhorky buď ošúpem a pokrájam na rezy, ktoré potom zavarím spolu s cibuľou, cesnakom a chili papričkou, alebo  dám vykvasiť ...  recept na kvašáky je overený rokmi  a ponúkam ho TU 



Zablúďte do hlbín môjho blogu a nechajte sa inšpirovať ... :)

Vaša Laura  ♥

4 komentáre:

  1. Lauri, urobila si mi chúťky! Pozriem v obchode na uhorky, zdá sa mi, že som zatiaľ videla iba také tie dlhé šalátovky, ale ak budú mať nakladačky, vyskúšam tvoj recept na kvašáky, mám ich rada, ale ešte som ich sama nerobila.
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Danka vyskúšaj, je to jednoduché ... uhorky na nakladanie skús pozrieť na trhu ...
      ahooojky ... L.

      Odstrániť
  2. Lauro, rychlokvašky milujem všichni, to mami nás to naučila. Pamatuju na dřevěné kádě na ulici a tak se prodávaly. Jedli jsme je hned, to se nedalo vydržet. Párkrát jsem je dělala, brácha ten je dělá každý rok.
    Ta fotka je úžasná. Pa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jarka ... tie drevené kade si pamätám aj ja ... u nás výbali na jarmokoch a na púti ... Teraz si ich rubím sama každý rok aj niekoľko krát ... Paa K,

      Odstrániť