nedeľa 17. januára 2016

Mrazivý víkend bez snehu ...

... taká bola  sobota i nedeľa ... napriek predpovediam, ktoré hlásili sneženie už od piatku.  Sneh k januáru proste patrí ... a veru mi už chýba.  V sobotu  fúkal studený severák, ale svietilo slnko a v závetrí bolo celkom príjemne.  Teplo oblečené sme sa s dcérou vybrali na prechádzku ...   Slnko bolo dosť nízko nad obzorom a krajinu sfarbilo červenkastým nádychom ... 


V pozadí vrch Vtáčnik  celý v oblakoch ...
vrch Rokoš ...

A aké počasie pripravil víkend u vás ?
Vaša  Laura  ♥

14 komentárov:

  1. Krásné fotky i bez sněhu!!!U nás taky není, jen mrzne až praští..Pa Ila

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No šak to je do jedu ... január a snehu niet ... :)
      pa pa L.

      Odstrániť
  2. To je nádhera! To nízké sluníčko doslova čaruje ty nejhezčí pohledy. Úplně jsem se zasnila.
    Hezký den, Klárka.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne zábery♥. Aj u nás bolo tak, veterno a chladno, ale kde sa opieralo slniečko bolo fajn. Lauri, tie hory mi boli tak známe, teraz už viem, kde to je:-) Krásny slnečný deň

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anka ... ty to u nás poznáš ? :)
      ďakujem za návštevu i pochvalu ... paa L.

      Odstrániť
  4. Lauro, to jsou tak krásné fotky ... máte nádherné "kopečky" nedaleko ... jedno foto je jak předjaří ... a ta poslední - no mám ráda holé stromy ..
    U nás ze soboty na neděli napadlo dost sněhu a drží se ... vše bílé doslova .. přes den kolem nuly ... dnes se ochlazuje ... pořád slibují a posouvají celodenní mrazy a noční až 16 stupňů ... necháme se překvapit..
    Měj se krásně! Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som si hovorila, že január vyzerá inak ... že toto je ako začiatok marca ... zelené polia po dažďoch, krajina ožiarená slnkom ... :) Dnes konečne poletuje sneh ... poletuje celý deň, ale súvislú prikrývku nevytvoril ... :(
      Jarka, pozdravujem ... pa L.

      Odstrániť
  5. Pekné sú všetky fotky, tá posledná vôbec nevyzerá ako zimná. Na tej predposlednej fotke si ty?
    Ešte technická otázka k blogu. Prečo tu u teba nemám možnosť odfajknúť možnosť, aby mi reakcia na môj komentár prišla do mailu?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na predposlednej som ja ... a všetky vyzerajú ako zo skorej jari ... a na technickúm otázku neviem odpovedať, ale už sa ma jedna blogerka pýtala na to isté ... Ako si to nastavila ty, na tvojom blogu ?

      Odstrániť
    2. No to keby som si pamätala! Skúsim sa na to pozrieť, ak na to prídem, tak ti napíšem. Tú predposlednú fotku som sa skúšala rozkliknúť na väčšiu, ale nešlo to, no i tak si myslím, že máme úplne rovnaké kabáty :-)

      Odstrániť
    3. :)))))) je to stará, bordová vetrovka s kapucňou ...už ju nosím len na prechádzky do prírody ... Je teplá ...

      Odstrániť
    4. Ja tomu hovorím kabát, 3/4. Mne sa tá farba zdala ako moja - škoricovohnedá, má odnímateľnú teplú vložku, dá sa to nosiť aj v jeseni a tiež ho mám neskutočne dávno. Už som ho ani nenosila, ale vlani som ho znovu vytiahla zo skrine.
      Posielam ti odpoveď mailom.

      Odstrániť
  6. Lauri, fotky ako vždy nádherné.
    Už si robím chute na tuniakové cestovinky. :)
    Maj sa krásne. D. :)

    OdpovedaťOdstrániť