štvrtok 26. februára 2015

Privolávam jar ...

Viem, už sme k nej bližšie ako začiatkom decembra ... ale aj tak ... :)  Všetci po nej už túžime ... Toto nevľúdne, mokré a šedivé obdobie nás ubíja ...  je to horšie, ako jesenný spleen ...
Ťahá ma to už von, do záhrady, vyhrabať trávnik, jarné záhony krokusov, narcisov a tulipánov ... Ich zelené lístky nesmelo vykúkajú zo zeme a sú predzvesťou teplejších dní. Snežienky rozkvitajú nesmelou bielou nehou ...  majú kratučké byľky, ale kvietky hrdo nesú ... 
Minulý týždeň bolo pekne ... slnko ma vytiahlo von, zobrala som záhradné nožnice a šla som strihať ríbezle, černice a maliny ... povyväzovala som dlhé mladé poplazy ...  Ešte ma čakajú stromky ... tiež im treba preriediť konáre a konáriky.  :)
Dnes pridávam  zopár jarných fotiek z minulých rokov ... nech vám rozjasnia deň.


Majte pekný deň ...  :)

14 komentárov:

  1. Lauro, máme to podobně. Jakmile se venku začátkem jara začne zlepšovat počasí a oteplovat, nic mě doma neudrží a vyrážím na zahradu :-) Díky za krásnou připomínku toho, co brzy přijde :-) Krásný den Anička

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anička, ďakujem za milý komentár ... slniečko a jeho teplo oživuje, prebúdza v nás aktivitu ... chuť robiť poriadky po dlhej zime ... či už vonku, v dome ale i v našom tele ...
      pozdravujem Laura

      Odstrániť
  2. Tak to je nafotené až umelecky!
    Veľmi pekné zábery na kvietky v prírode, milujem ich!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Danielka ... fotenie je mojim veľkým koníčkom už niekoľko rokov ... a najradšej fotím kvietky, detaily ich krásy ... Tiež ich mám veľmi rada a teším sa už na ne ...
      pozdravujem L.

      Odstrániť
  3. Prekrásne fotky až ma z nich začali svrbieť pršteky...teda začiatkom týždňa som si v záhrade už trošičku zamakla ale hneď na to sa mi vrátila chrípka a ja aj keď je vonku krásne musím políhovať :-( Dík za fotky a maj sa krásne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mery ... prajem skoré uzdravenie ... som rada, že moje fotky potešili oko tvoje ... :))))
      ďakujem za návštevu i milý komentár ...
      L.

      Odstrániť
  4. Ahoj Laura, krásne nafotené. Rada sa kochám prírodou, je to pre mňa balzam a relax.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Odpovede
    1. Ionka, ďakujeeeem ... som rada, že sa ti moje fotky páčia ... budú i ďalšie ... sľubujem ... :)))))))

      Odstrániť
  6. Fantastic pictures!!!! Realy great. I love them!
    All my best
    Elisabeth

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jen přivolávej, ať brzy přijde:-))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. .prekrásne obrázky, Laura milá..°°ooOOoo..°Oo;.o..♥

    OdpovedaťOdstrániť