pondelok 8. decembra 2014

Začala som medovníkmi ...

áno ... práve nimi každoročne začínam vianočné vypekanie ...  vždy si hovorím, že tento rok toho toľko nenapečiem, lebo potom to musíme zjesť a kilečká sa rýchlo nalepia a dole už nechcú ísť ...
Ale či to ide ?  Málo napiecť ? ....  :)))))

Vždy sa snažím mať deväť druhov ... aby bola miska so suchým pečivom pestrá ... Je to u nás akási tradícia z minulosti ...
Keď boli deti menšie a my mladší, piekla som aj zákusok, či tortu s krémom.  Od toho som už upustila a v pohode si vystačíme s chrumkaním keksíkov ...  veď aj tie sú mnohé s krémom. :)
Takže dnes som urobila medovníčky, podľa tohoto receptu.   Sú veľmi dobré, hneď sú mäkké a úžasne chutia.
 

Keďže viem, že do Vianoc sa určite pojedia, zdobila som len tak cvične ... oriešky si šetrím ...  Cesto som potrela vajíčkom a poukladala kúsky gumených cukríkov ...  našťastie len dva plechy som takto dekorovala ... Cukríky sa roztopili, niektoré aj stiekli ... no skrátka ... nič moc ...  

Ostatné dozdobím bielkovou polevou ... Ale to až nabudúce ...   ak ešte z nich ostane ...   :)))))
Majte pekný a pokojný advent ...  :)   ♥

1 komentár:

  1. A já zrovna koukala čím, že jsou v prostředku zajímavě zdobené :o)
    Hezké dny a prima pečení :o) Jana

    OdpovedaťOdstrániť