sobota 8. februára 2014

Veľká noc sa blíži ...

Mám toto predveľkonočné obdobie rada ... je najvyšší čas na maľovanie kraslíc ... najradšej robím madeirové ... je s nimi trochu viac roboty, ale výsledok stojí za námahu ...
Výdutky zbieram po celý rok ...  vnútro vajíčka vyfúknem cez malé dierky ... nooooo ... niekedy aj cez väčšie ...  :))))  potom ho dobre umyjem a odstránim pečiatku ... a odložím ... No a v tomto období začínam výdutky zdobiť ... Najskôr si predkreslím vzor, vyvŕtam dierky.  Potom každé vajíčko treba máčať v save, aby sa odstránila vnútorná blana, dobre vyumývať a vysušiť ... a potom už len zdobiť voskom .... To robím zo všetkého najradšej ...
Dnes som si urobila pekné, pohodové popoludnie a venovala som sa tejto činnosti ... Krásne som si pri tom oddýchla ...  :) 










http://www.sashe.sk/klaura

10 komentárov:

  1. Prekrásna práca. Ja som si už neraz povedala, že skúsim túto techniku, mám však pred ňou stále rešpekt. No asi by som sa už mala do toho pustiť. Inšpirovala si ma ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Janka, smelo do toho ... všetko le len cvik a cit v rukách ... :)

      Odstrániť
  2. Úžasná práce, klobouk dolů ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lenka vítam, ťa na mojom blogu a ďakujem ...
      tiež sa mi u teba páčilo ... :)

      Odstrániť
  3. niečo prekrásne, klobúk dole! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ywet, potešil ma tvoj kometár aj návšteba na blogu ... ďakujem ... :)

      Odstrániť
  4. Nádhera a obdivujem ťa! Rada by som ťa pri tejto práci videla :-)

    OdpovedaťOdstrániť